Regulamentul secțiunii Suport Tehnic
Prezentul Regulament, este sfânt. Nu uitați să citiți
și Regulamentul de Forum. Acest Regulament nu
suprascrie Regulamentul de Forum, doar aduce o notă de ordine și bun
simț acestei secțiuni.
Vă rog să-l citiți atent, orice încălcare duce la warn și ban direct.
Neluarea la cunoștință despre acest Regulament, nu prezintă scuză.
1. Folosiți www.google.ro
. Dacă nu găsiți singuri o rezolvare, postați aici pentru ajutor.
2. Folosiți Search forum (căutare pe forum)!
Căutați înainte de a scrie, sunt șanse mari ca problema dvs. să fi fost
deja discutată.
3. Topic nou (New Topic), alegeți cu atenție topicul unde
scrieți!
Pentru probleme legate de funcționalitatea sistemului de operare,
scrieți în aria Windows, pentru programe ce nu sunt native Windows, aria
Software, iar dacă programul este unul gratuit atunci aria FreeWare (va
fi creată). Dacă aveți probleme de hardware, sau doriți să faceți o
achiziție, doriți sfaturi sau efectiv doriți să discutăm o problemă
încercați aria Hardware.
4. Titlul subiectului, cât mai subiectiv.
Nu vă grăbiți și gândiți-vă la un titlu care să exprime cel mai bine
problema dvs. în câteva cuvinte.
Orice subiect ce are în titlu doar cuvinte ca: "Heeeeeelp",
"Ajutooooor", "s-a stricat", "cine știe?" va fi sters imediat fără nicio
explicație.
5. Limba română, clasele primare.
Arătați puțin respect față de colegii dvs. de forum, de cei dornici să
vă ajute.
Un subiect scris ordonat va primi mai multă atenție din partea echipei
de Suport Tehnic.
Fără cuvinte ca: "sh", "tz", "k" (in loc de "ca"), etc, adică fara
limbaj de mIRC, Y!Messenger.
6. Aici nu este aria de "Oferim Admine", în consecință orice post
de "UP" va fi șters.
Dacă știe cineva să raspundă la topicul pe care l-ați deschis fiți
siguri că o va face.
7. Nu cereți ajutor pentru software piratat și nu cereți seriale,
crack-uri, patchuri.
LaLeagăne nu încurajează pirateria.
8. Pe cât posibil încercați să vă abțineți să recomandați
reinstalarea sistemului ptr orice problemă apărută.
De cele mai multe ori nu este o soluție.
9. Numai cei din cadrul stafului de Suport Tehnic oferă SUPORT.
Oricine postează riscă warn la prima abatare și ban la a 2-a. Nu glumim,
nu glumiți cu noi. Nu ne încercați....